Klant gericht assetmanagement

Welke leiding loopt naar welke klant?

Telenet is een van de hoofdspelers in de markt van de telecommunicatie. Het bedrijf groeit exponentieel en was op zoek naar mogelijkheden om zijn infrastructuur uit te breiden zonder dat de klanten daarvoor al te veel hinder ondervonden.

Uitdaging & uitkomst

Onze experten zochten samen naar oplossingen om de informatie van de klanten te koppelen met de informatie over de leidingen.

Op deze manier is Telenet bijvoorbeeld in staat om in kader van de grote werf de klanten vroegtijdig te verwittigen van storingen. Ze kunnen ook bij bepaalde onderbrekingen op hun netwerk onmiddellijk bepalen welke klanten geaffecteerd zijn. Dat levert Telenet natuurlijk een prima relatie met de klanten op.

null

Over Telenet

Het is de ambitie van Telenet om werken en leven eenvoudiger en plezieriger te maken. Onze klanten zowel gezinnen als bedrijven -, inspireren en hen helpen een optimaal digitaal leven te leiden: daar gaan wij voor.

 Ze helpen klanten de juiste tools te ontdekken en deze optimaal te gebruiken. Zonder dat ze zich daarbij vragen moeten stellen over de onderliggende technologie.

We willen onze klanten zorgeloos laten genieten van de beste connectiviteit, het beste entertainmentaanbod en de beste businessoplossingen, en dit op elk moment, op elk toestel en op elke plaats.